Rzlgln534 canım benım ilk akıntm böyle alıp deli gibi kasınınca , bir de sıcaklarda yazındı baslamıstı doktorum günlük ped kesınlıkle kullanma dedı, o günden beri havlu peceteyı ıkı kat yapıp kullanıyorum, ama hala gecmedı akıntım o kdar fitil filan kullandım, kasıntı ıcın travazol krem vermıstı, kabartı kızarıklık oluncada yoğurt al sür bölgene dedi,travazol krem iyi geldı, akıntının degdıyı yer yakıyordu cunku ,daha sonrasında tekrar kasıntı olmaması ıcın ara ara sirkeli su yapıyorum , probiyotik beslen, ev yapımı yogurt tüket ve sekeri azalt, ama benim pek gecmedı akıntım 34teyım 😑 yine fitil kullanıyorum suan ,