Rzlgln534 mantarı olanlar normal doğum yapamaz diye biliyorum bebeğe doğum sırasında zarar verebiliemis diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum doktor bilir orasını ama bebek şu an karnimizda ona zarar vermez heralde bu durum. Ben enfeksiyon için çok ilaç kullandım iç çamaşırımı her gün değiştirdim hatta her gün duş aldım yine de geçmedi sonra da böyle kaşıntı başlayınca mantara mi çevirdi diye düşünüyorum yani bu sefer doktora sorucam bunu. Sizde de varmış siz doğum için sorun konuşun doktorla normal olup olmadığını falan