fmaside Arkadaşlar akşam çok diş ağrım oldu ağladım sonra dayanamadım diş aciline gittik. Doktor dişimde iltihap olduğunu söyledi. Kadın Doğum doktorumun izni olmadan anestezi , operasyon yapamayacağını söyledi. Ağrı için parol ve antibiyotik verdi. Antibiyotiğin ismi “Largopen“. Diş doktoru bebeğe geçmeyecek bir antibiyotik olduğunu söyledi. Ama tabi benim yine de içim rahat etmedi. Parolu içtim onu içmedim. Antibiyotik kullanan var mı hamilelikte? ?
Serpilsaltikalp fmaside kullanmadım ama kullanılabilen antibiyotikler olduğunu biliyorum. Bence yarın kendi doktorunuzu arayın. Diş hekimi bana bunu verdi. Kullanayım mı diye sorun. Ona göre hareket edin derim. ben olsaydım öyle yapardım.
wishoflove fmaside bence de doktorunuza sorun ve kullanılabiliyorsa ihmal etmeyin. iltihabın bebeğe geçmesi antibiyotik kullanmaktan daha tehlikeli çünkü.
Skn23 fmaside dahiliye doktoru vermişti hsmilelerde kullanılacak türünden ama ben yinede kadın doğumcuma sorup öyle kullanmsya başladım
Cagla22 fmaside canım bende 6.5 aylıkken arka dişimi çektirdim dayanamadım . 3 gün antibiyotik kullandım doğum doktorumun onayıyla. Yani merak etme hamilelikte kullanılan 2-3 tane antibiyotik çeşidi var. O iltihabın bebeğe geçme durumu daha kötü çünkü
fmaside Serpilsaltikalp devlete gidiyorum. Anlamıyorum benden başka herkes doktoruna randevusuz telefonla ulaşabiliyor gibi? 🤔Telefon numarasını bana vermesi mi gerekiyor ? Ben bir şey soracak dahi olsam randevu alıyorum ya da sıra.
Serpilsaltikalp fmaside ben özele gidiyorum. Devlete hiç gitmediğim için bilmiyorum cebini veriyorlarmı. Cebi yoksa bence hastaneyi arayın Doktoru bağlatıp sorabilirsiniz. Bir sonraki kontrolünüzde sorun size nasıl ulaşacağım diye. Belki isteyince verir.
BirVeraAnnesi35 fmaside özeldeki doktorlar genelde numaralarını veriyor canm ama bencede numarası yoksa bile bir şekilde ulaşıp sormalısın ben çok kullanmak zorunda kaldım antibiyotik
Ceyda28 fmaside devlet hastanesindeki doktorlar malesef telefon numaralarını vermiyorlar ama aile hekiminizi arayıp sizi gebelikte takip eden hemşirenize sorabilirsiniz onlarında birçok konuda bilgisi var. Bende çok antibiyotik kullandım ama largopen hiç kullanmadım.
Lsbebisim fmaside Canım ben özele gidiyorum ne zaman arasam ilgili bi şekilde yardımcı oluyor. Devlete hiç gitmedim bilmiyorum
CerenAkbulut fmaside ben 3 kere falan kullandım, doktorunuz verdiyse güvenebilirsiniz. Enfeksiyonunun bebeğe geçme olasılığı daha kötü.
fmaside zelis63 ya bu zamanda neler oluyor görüyoruz yanlış yapılan şeylerden , ihmallerden. Kadın doğumcu değil sonuçta diş doktoru. O yüzden korkuyorum
Sakura-chan fmaside kullan bence doktor ne verdiğini biliyordur herhalde. Geçmez bebeğe diyorsa geçmez.
Kubra_46 fmaside banada acil doktoru verdi largopen antibiyotik bende kullanmak da çok kararsızım ama doktor enfeksiyonun sınırda dedi kullanmalısın demişti bende bilemedim ne yapacağımı 🤷🏻♀️
HaticeNur7994 fmaside bnde largopen kullandım canim 2 hamileligimdede hatta ben bir kutu deil daha fazla kullandım sıkıntı olmuyor yani içebilirsin bu arada ağzınıza sık sık sirkeli suyla çalkala gargara yap çok faydası oluyor geçmiş olsun
HaticeNur7994 fmaside hatta doğumuma yakın idrar yolu enfeksiyonum geçmediği için kadin doğum doktorda antibiyotik vermişti zararlı olsa vermezler yani ama bi şekilde dr ulaş müdahale edilsin yoksa boyle gecmez zaman cok zor
Rapunzel2019 fmaside Geçmiş olsun, hamilelikte enfeksiyonun tedavı edilmesi lazım. Yani mutlaka antibiyotiğe ihtiyacın var.. Yine kendi doktoruna da danışarak içmelisin bence. İlk hamileliğmde bende kullanmıştım.