Edasu52 Bende polikistik over var daha önce bir kere hamilelik geçirdim fakat kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Geçen aylarda doktora gittiğimde bana adetimin düzene girmesi ve hamile kalmamın kolaylaşması için tarlusal ve inofolic tablet verdi bende daha sonra dayanamayıp ovülasyon testi aldım ve benim gibi olupta bu testi yaparak hamile kalan var mı
AysemaYil Merhaba, bende aynı sizin PCOluyum. Aralık 2018de bir düşük yaptım. Yaklaşık 1 ay sonra tekrar bebek denemeye karar verdik çok uğraştık her ay artık ovulasyon takip etmekten ha oldu ha olacak acaba bu ay tuttu mu hamilemiyim bu gebelik belirtisi mi diye düşünmekten okadar yorulmuştum ki en son temmuz ayında bu ay son artık denemiyecegiz tutarsa tutar dedik eşimle. Daha sonra ben 1 ağustosta rutin kontrol için dr gittim vajinal muayne oldum dr bana kistlerini görebiliyorum dedi(ki o an yine çok üzülmüştüm belki tuttuysa dr görür ve söyler diye bekliyordum bekledigimin dışında konuştu) ama tedavi için dusugunun üstünden 1yil geçsin öyle başla dedi. 18 ağustosta regl olamayınca öylesine test yaptım ve gebe olduğumu öğrendim. Rabbim inşallah sizede hayırlısıyla nasip eder. Beklemek her ay umutlanmak çok ama çok zor 😔🙏🏻🙏🏻
Edasu52 AysemaYil aynen bende sürekli bekliyorum kafaya takıncada olmuyormuş biraz unutmak istiyorum ama olmuyor
Mucize001 Instagramda bir gebeningunlugu sayfasinda bu sorunla mucadele eden bir çok bayanin yorum ve onerilerini okuyorum sizde bir göz atin isterseniz.Bende Orda ki testler kullandim yumurta olusmuyordu doktorlara göre ama testlerde çıkıyordu sonra yumurta büyümüyor diye havuç+ incir kuru uyguladim başka takviyelerde vardı birde hsg filmi . Ve hamile kaldigim ay sadece çatlama gününu değerlendirdik.rabbim ol der ve oldurur inşallah sizinde vesilenizi hazirliyordur.