Mugeboz1 Geçen hafta bende sancı çıktı, bebekte çok kasılma çıkmıştı nst de sordum herhan herşey olabilir dedi 🤦🏻♀️ Normal düşünüyorum yarın çatı kontrolüm var hayırlısı bakalım yolumuz yarın belli olucak 🤷🏼♀️ Ağrılar bendede var sürekli daha sık idrara çıkma falan benim miniğim hiç dönmedi hep aşağıdaydı ondan birşey olmaz dönmez sanmıyorum ☺️ 37 haftalığız ❤️☺️