Gamzeli_1 açlık tokluk şekeri ile gebelik şekeri farklı şeylerdir. İçilen su 2 dilim baklavaya eşit. Yaptırın ki eğer şekeriniz varsa ona göre önlemini alır problem yaşamazsınız. Ben ilk gebeliğimde yaptırdım. Şuan 2. Ye hamileyim yaptıracagım. Bence yapılmalı. Hatta doktorum yapmayalım deseydi Doktoru değiştirirdim.