Çok normal bende 6 haftalıkken öğrenmiştim kalp sesini duyana kadar kendimi kanduruyorum hamile değilim diyordum. Sanki yokmuş da ben hayal kuruyorum gibi kalp atışını duyunca kabullendim anca ama hala daha sürekli varlığını hissetmek istiyorum nırmal Yani 😇