Tce65_ Geçenlerde yazmıştım suyum mu geliyo acaba diye ilk geldiğinde gitmedim doktora belki altımı ıslanmışımdır diye ikinci sefer dün oldu az miktarda çamaşırımda ıslaklık vardı akıntı değil.bu diyerek doktora gittim acil de baktılar akıntı dediler şansımda çıkmadı nst de bugun yine ayni şekilde az miktarda şu vardı çamaşırımda tedirgin oldum akıntı bu kadar fazla.olurmu bu aralar 35. hftaya grdim yeni
Hacer_ikiz_gebe Tce65_ suyun olsa durduramazsın sızıntı şeklinde akar demişti bana doktorum bazen akıntı sulu gelebiliyo
muratsemiha317 Tce65_ bende 37 haftadayım iki haftadır falan dediğn gibi baya bi su geliyo gün içinde bu aralar normal bence akıntıdır seninki de meraklanma bence😊
Tce65_ Hacer_ikiz_gebe bazende ara ara gelirmiş öyle duymuştum ama akıntı dediler baktılar inşallah bisey olmaz