Bserappp Kızlar geceleri 2 saatten fazla sağa ya da sola yatınca ayaklarım basenler den itibaren komple acımaya ağrımaya başlıyor sizde de oluyor mu ??
UmudumOldun Bserappp malesef oluyor 😣 gündüz uzun süre oturuncada oluyor . Yatınca dinlencegime daha yorgun uyanıyorum resmen
Bserappp Ozzy erken Doğum riskinden dolayı günde 3 kez kullanıyorum magnezyum. Bu öyle çok kasılma gibi de değil acıma ağrıma üzerinde ağırlık kalmışta ağrımış gibi
Bserappp UmudumOldun evet bende aynen öyleyim heralde ağırlaşıyoruz artık o yüzden mi ki 29+5 im bu arada siz
Mr1517 Bserappp Banada günde 2-3 iç dedi baktın çok ağrıyor ama yok geçmiyor , ben soğuk suya koyuyorum bazen yada buz tutuyorum💪🏻
Mr1517 Bserappp Banada günde 2-3 iç dedi baktın çok ağrıyor ama yok geçmiyor , ben soğuk suya koyuyorum bazen yada buz tutuyorum💪🏻
Hnd_sami Aynı sıkıntı bende de var bi kac gecedir 24+2 deyiz bizde bacaklarim şişti kilo aldim ondadır belki diye düşünüyordum bende
Tubanasli Benim bebeğim 12+2 günlük. Bende de 1 haftadır var ağrı. Kalçadan bacağa doğru yayılıyor özellikle sağ bacağım. Ayakta uzun süre durunca ve çok oturunca artıyor ağrılarım. Muayene de soracağım doktoruma ama magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş. Maden suyu iyi geliyor diyorlar. Hangi ilacı kullanıyorsunuz siz 😇
Bserappp Tubanasli magvital kullanıyorum ben gümde 3 kez hem de :/ kilo alıyoruz diye mi oluyor acaba