Cansuturk ben yaşadım canım. 2016 yılında dış gebelikle başladı sıkıntılar. Zor bela üç ayda iki doz iğneyle sonlandırıldı. Sonrasında çekilen rahim filminde sağ tüpümün kapalı olduğunu ve hidrosalpens olduğunu öğrendik. Sıvının da kapalı tüpten salgılandığını gebelik oluşsa bile embriyonun tutunamayacağını ve tüp bebeğin de bu durumda mümkün olmayacağını öğrendik. Tek çözümün sıvıyı salgılayan kapalı tüpün alınması olduğu söylendi birkaç doktor tarafından. Benim tüpüm çocukken patlayan apandisit yüzünden kapanmış ve tüp bağırsaklara yapışık durumdaymış ameliyatın riskleri de olduğunu bağırsaklarımın zarar görebileceği söylendi o yüzden nasip dedik kapattık bu konuları. Aradan bir yıl geçti Eşimin iş arkadaşları bir doktor önermişti hadi ona da gidelim dedik ve ilk randevumuzda bir hafta sonrasına ameliyat günü aldık. Doktorun tavrı güven vermesi cesaretlendirdi bizi. Dedikleri gibi zor bir ameliyat olmuş tüp bağırsaklar karın duvarı örümcek ağı gibi yapışıkmış birbirine videosunu izleyince ben de inanamadım. Çok şükür ki hiçbir organım zarar görmeden çıktım ameliyattan. Geçen yıl 22 kasımda oldum ameliyatı iki ayın sonunda normal yolla gebelik için deneme süresi verdi doktorumuz olmazsa ameliyattan sonraki 4. ayda aşılama yine olmazsa da tüp bebek seçeneklerini deneyecektik ama mucize oldu ve ocak ayında doğal yollarla hamile kaldım. 38. Haftadayız ve oğlumuza kavuşmamıza çok az kaldı 🙏🏻 Bu arada yaşım 34 ve 9 yıllık evliyiz bu süreçte sadece bir dış gebelik yaşamıştım ama doktorum muhtemelen ben fark etmeden hidrosalpens yüzünden birçok düşük yapmış olabileceğimi söyledi. İnşallah siz de bu sıkıntıdan kolaylıkla kurtulur ve bebişinize kavuşursunuz.