Arven1
11.haftada kız dedi 13de tekrar gel dedi bu hafta gidicem değişmiş olabilir mi sizinde öyle oldumu
Hurit
Cinsiyeti değişmiş olabilir mi değilde doktor yanlış görmüş olabilir mi deseniz daha iyi olabilir ,değişmek deyince sanki kızken sonradan erkeğe dönebilir mi gibi oluyor o bebeğin rahminize düştüğü andan itibaren cinsiyeti zaten belli
Yldzeyll
Değişmiyor aslında o haftada bebegin daha cinsel organı oluşmamış oluyor doktor yanılıyor teoriye bebegin yatış şekline göre söylüyor bana erkek demişti başka doktor kız dedi diğeri belli değil dedi 16. Haftayı bekliyorum
Efenin_annesi
Bana 14. Haftada erkege benziyor dedi. 16da kesin kiz dedi. 16da tam belli olur 😊
Hsrt_orhn
12. Haftamda erkeğe benziyor dedi şimdi 16. Haftamdayim kesin erkek dedi
Bi kaç doktor erkeğe benzetse de kesin demediler 16. Haftamda kesin dedi doktorum
fat366
11+3 de Banada doktorum kıza benzettiğini söyledi bacak arasında çıkıntı vardı ama belli bir açıda olması gerek dedi hayırlısı bakalım bekliyoruz
GUAA180
Bende 12+2 deyim cinsiyet Tam olarak ne zaman belli oluyor baba 14 haftamdan itibaren dedi ama siz erken öğrenmişsiniz