FSCMK bende tahmini doğru mu acaba diye bende 15+4 günlük oldum. Erkeğe benzettim yapısal olarak dedi hatta illa 3lü teste gel dedi o zaman cinsiyeti net söyleyim dedi. Bende tahmini doğrumu diye merak edip sordum. Ama size yapılana çok şaşırdım açıkçası çok değişik normalde çok iyi biri henüz ters bir yanını görmedim normalde gebelik öncesi ne sıkıntım olsa Burak beye gidiyordum ama özele başladım bıraktım özel de cinsiyeti söylemeyince şansımı devlette denemek istedim de yine netlik yok tabi