Bahar91 Kızlar 38 haftalığım benim alt karnım çok çatladı ve inanilmaz kaşınıyor.sürekli kremliyorum ama yine de kaşınıyor. aynı durumu yaşayıp çaresi için bişey keşfen varsa cevap yazsın lütfen. 😪😪
bsra18- Bahar91 Benim ilk hamileliğimde çok çatladım aşırı şekilde 😭 evin içinde elimde lifle dolaşıyordum o kaşıntıyı gidermek için 🤷🏻♀️
online_mom Bahar91 canım o genetık dıye bılıyorum.ablam hıc krem kullanmadı bı tane catlamadı.arkdsm resmen yaglarla gezıyodu evın ıcınde ama catladı 😌 yaglar bence azaltabılır ama asla kesın cozum degıl bence.
SalihaSomuncu5 Bahar91 bende cok catladim etim karnim cok sert gergindi. Gobegimde buyuktu. Son hafta cok kasinmaya baslamistim neyseki dogurdim 37+5te kurtuldum. Kremliyodum biraz iyi geliyodu
Bahar91 bsra18- bende çatladım artık ona yapıcak bişeyim yok ama kaşıyarak yara falan yapcam diye korkuyorum. 😕🙈
Kubradem Artık çatlaklar olan olmuş ama bundan sonrası önemli çatlak önleyici defil çatlak geçiren malzemelri araştırın
bsra18- online_mom çatlak zaten genetiktir piyasada olan çatlak kremleri ise önlemek için değil çatlağın görünümünü hafifletmek içindir 😊ve üzücü haber hiçbir çatlak oluştuktan sonra kremle yağ ile geçmiyor tek çare karın gerdirme 🙈🤦🏻♀️
online_mom bsra18- tamam bende öle dedım 😂 tamamen yok etmez genetık dedim 😂😂🙈 ben bu yuzden kullanmıyorum ama eşime organık bişeler aldırdım sırf aldırdın kullanmıyosun dıyo diye arada suruyorum 😂😂🤦🏻♀️
bsra18- online_mom aynı kulağı farklı yolla tutmuşuz 😂😂 ben artık eşime çatlak diyince sus lütfen diyor 😂😂 haklı adam ilk hamilelikte 2000 benek masrafı tuttuysa 2000 çatlak kremlerine verdik 🙈
online_mom bsra18- ben hergun çatlamışmı dıyorum 😂 neden öle baktın çatlakmı var bak dogru söle dıyorum 😂😂 en korktugum sey ya.bazılarında memede çatlıyomuş.ama olursada yapıcak bıse yok.çare amelıyat 🙄