Mucizelerim2020 hayir gebe kalmak istiyorsan sakin doktoruna soylememiş her hangi bir ilaç içme özellikle agri kesiciler bebegi dusuruyor +yada bebekte anemi bir hastalik olusturyor sakin agri kesici falan almayin dayanamasaniz doktora soyleyin ki ben gebe kalmak istiyorum ama basim agridiginda agri kesici kullanmiyorum zarari olur diye bana bebege zarar vermeyen argi kesici soyleyin bu kadar yani ben 8 aydir bebegim olucak diye ilac icmiyorum basim agrisa oylece yatiyorum alerjim a
Var ama ilacaimi kullanmiyorum sen gebe oldugunu zateb 3 4 haftada anlaya biliyorsun o yuzden lutfeb gebe kalmak isteyenler doktoro sormada ilaç kullanmayin