esra1991 ben isteyerek sezeryan oldum inanın o an hiç bişey hissetmiyorsunuz en güzeli bebeğinizi ilk siz görüyorsunuz ve ten tene temas en güzeli 😍 İlk ayağa kalktığınız biraz ağrınız tabiki olucak sürekli yürüyerek ağrınızın hafiflemesini sağlarsınız ayrıca lavaboyada daha çabuk çıkarsınız benim baş ağrım olmuştu eve gelince onun içinde nescafe içmenizi öneririm sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi başka sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim