Deryaaaa111 herhangi bir sorun yok ise eğer bence ertelemenizi öneririm ben 23. Haftada gittim ve bebeğim cok netti kime benzediği bile bariz belli oluyordu 18 ve 19. Haftalarda daha minicik oluyorlar 18 ile 23 . Haftalar arasında Dağlar kadar fark var diyebilirim 23 e kadar bekleyin diyemem size kalmış ama ben tam yüzünü net görebilmek icin son haftalara doğru gitmiştim bu benim
https://imgyukle.com/i/ol76US buda aynı haftalarda arkadaşımın bebeği
https://imgyukle.com/i/olANzo