Emineozl merhaba Canım çok geçmiş olsun öncelikle.
Ben. 110.haftamda idrar yoku enfeksiyonu geçirdim. Çok kötü bir kaşık ağrsı ile gittim yatırdılar önce fitil sonra serumlar verildi antibiyotik takıldı. O biraz rahatlattı o gece sonra ilaç yazdı 5 er günlük. Haptı benimkiler. Biri antibiyotik biri ağrı kesici idi. İlaçlar 3. Günde tesir etmeye başladı çok şükür 5. Güne kalmadan geçti kasık ağırlarım üşümelerim ve bol su çok önemli. Ayaklarına da dikkat et hep sıcak olmalısın ben de tedbirliyim artık. Enfeksiyon sadece pis yerden kapılmıyor üşütmek de işin içinde maalesef 😒😒