Masatosi benim aldığım cihaz 60 tl ama ucuna takılan stripleri doktor rapor yazdı öyle aldım vivachek markası babam da aynısını kullanıyor önce onunkiyle takip ettim sonra yüksek çıkınca hergün yapmak gerektiği için gidip aldım ve yüksek devam ettti ediyor insülüne geçtik ve insülin içinde eğitim aldım sabah aç karnına ölçüyorum şekerimi daha sonra tam ağzına lokmayı aldığın saatten hesaplayacaksın 10:30 da başladıysan yemeye 12:30 da ikinci saat olarak ölçeceksin bu inaülğne başladığım da ikinci aaati dedi ama ilk takibimde 1.saat eğer birinci saat ölçmediysem dışardaysam falan diye 2. Saat ölçüyordum
Sabah aç=98 in altında olacak
Yemekten sonra 1. Saat ölçersen=140 ın altında
Yemekten 2.saat sonra ölçersen=130 un altında
Bu şekilde çıkarsa bunların altında problem yok üstünde çıkarsa gözük dahiliye ye