Cigdem07 hayırlısıyla bende yıkadım ütüledim hastane cantamızı hazırladım.33+2olduk bizde gelısımı bir hafta öndeymiş bebegimin 2300dedi 32.haftamda.hayırlısı bakalım dogum 11kasım gorunuyor suan icin saglıkla gelsınler karnımda kıpırdatıkca yüZümü güldürüyor bazende hormonlardan orda can var diye aglıyorum sükür sebebim aglama sebebim oluyor bal mertim can oğlusum 👼🏻