Melegimm19 Cigdem07 amin canım inşallah❤🙏 ne güzel sen erkenden halletnişsin nasıl rahatlamış son dır benim gözümde büyüyor sanki dünya iş var gibi😁
Cigdem07 Melegimm19 Valla dedim yapayım aradan çıksın son zamanlar cok zorlanırım mecalim kalmaz dedim ☺️ herşeyi özenle temiz yaptım ❤️🙏 hayırlısıyla gelsin baska bisey istemiyorum. Sende yaparsın ya büyütme gözünde o kadar minnak ki kıyafetler bi ütü sür hemen düzeliyor 😁🥰 insan keyif alıyor yaparken 😍🧿
Cigdem07 PaRsMoMm En son 17sinde gittim 1500 kilo 38cm dedi ayın 5inde nst giricem 8inde yine doktor kontrolum var bakalım ne kadar oldu kaç kilo Veya gram aldı cok merak ediyorum ☺️ Tosbiğim ☺️ Senin kaç kilo şuan boyu felan nasıl ?
Aleyyynavefa PaRsMoMm bu ayın 20 sinde gitmiştim yani 31+5 ken 1800 gr 'di canim . Senin kac kilosu ?
PaRsMoMm Cigdem07 bende bugün gittim 32+2 ama 33+1 dedi doktor kilosu da 2189 boyunu sormayı unuttum böyle giderse de sezeryan olabilir dedi 😊
Elif2534 Cigdem07 benim ikinci olacak 3 yaşında bir kızım var ve Bi tık daha da zorlaşıyor he rşey yapıyorum bitiyor diyorum hopp yine aynı şeyleri yaparken buluyorum kendimi😊ömür biter ev işleri bitmez ya
Cigdem07 Elif2534 Allah bağışlasın ikisinide ☺️🙏 Sağlıklı olsunlarda Evet bende öyleyim bebeğin herşeyi hazır şimdi rutin ev temizliği :) yoruluyorum bazen ama yapmasam rahat edemiyorum. 😀
Cigdem07 PaRsMoMm Kilosundan dolayımı öyle dedi acaba ☺️ Haftasına göre kilosu baya iyiymiş maşallah ☺️🙏 Bana doktorum fazla uzun bir bebek bekleme dedi yok beklemiyorum zaten dedim 😀 Normal standartlarda olsun yeter dedim 😂🥰
PaRsMoMm Cigdem07 bir hafta önden gidiyo ve iri bi bebek dedi o sebepten ama bende 38+1 sezeryan düşünüyorum ya da o hafta 😀
Cigdem07 PaRsMoMm Aman iyi olsunda önden gitsin hiç bisey olmaz 🙏❤️ Doktorla konuş bakalım ne dicek merak ettim bende ☺️ İnstagramdan takipleşelim 😂
BhrBrfn Cigdem07 kesınlıkle mama alın .Benım ıkıncı dogumum olucak 32 haftalıgım.Ilk hamılelıgımde sezryandı bebegım gece sabaha kadar agladı .Karnı cok actı süt yoktu henuz gece 3 te esımı aradık nobetcı eczaneden mama aldı getırdı bebek bır olcek yedı ve uyudu sabaha kadar .Bu bana ders oldu yanımda babayla gıdıcem ınsallah bu defa 😊
Cigdem07 BhrBrfn Kesin alıcam canım korkuyorum bende nolur nolmaz cocugun şekeri felan düşer allah göstermesin orda panik olurum ben 😒 Hipp markasını almayı düşünüyorum organik bi mama Kullanan kişilerin yorumları okudum gayet güzel yorumlar var ☺️🤲
BhrBrfn Cigdem07 bende ilk kızımda hipp almıstım .Bır yere cıktıgımda annem baktıgında verıyordu cok nadir.Ama emzırıyodum hep.Sımdıde e bebekten bebevita aldım hipp gibi oda almanyada eltim var o önerdi Almanya üretim yeri zaten .