Bedis_emrah02 hilal_yener evet benim de batmalarım oluyor bir de geçen ay adet tarihimden 15 gün sonra lekelenme ve akıntı şeklinde lekelenme yaşadım klomen kullandım 5 gün ve şimdi de adet olmadım aklım çok karıştı
hilal_yener Bedis_emrah02 bende batmalardan fark ettim canım helede uzanmıştım böyle yukarı doğru canım o kadar yandıki içime birşey doğdu hamile çıktım e senin adetin geçtiyse gitsene kan testi yaptırmaya yada gebelik testi al ben sana ne diyorum ben adet olmama daha 5 gün varken çıktı evde yaptıgımız testlerde ve benim tahminimce 1 aylık doktora bile gidemedim bu ayın 26 snda randevum bende çok heycanlıyım ilk çocugum benim
Gazell yenianneadayi04 bu kadar fazla yasaman için daha gebeliğin erken haftalarındasiniz ben tamamen pskolojik olduğunu düşünüyorum yinede mutlaka bir görünün derim:)
Bedis_emrah02 Gazell zaten bu ay 2 kere doktor kontrolüne gittim henüz birşey çıkmadı psikolojik değil çünkü zaten bir çocuğum var hani 2 seneden sonra böyle şeyler yaşamak tuhaf geldi 😊
hilal_yener Bedis_emrah02 Çok teşekkür ediyorum inşallah sende hamilesindir en yakın zamanda test yap evde bi. Bide ben çok asitli tuvaletimi yapıyordum köpük köpük oluyodu ordanda anladım aklında bulunsun idrar rengim açık sarı
Tugbaztrk yenianneadayi04 aynı haftalardayız, beni de kbb ye yonlendirdi doktorum, ilk haftalardan beri boyleyim, benden ilk aldıgı şey nefesim oldu kızımın dedim hep, adı nefes olcak inşallah☺️
yenianneadayi04 Tugbaztrk sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah canım gece yine uyuyamadım çok korkuyorum bugün ilk iş doktora gidicem
Gerginanne yenianneadayi04 benimde oluyor ama benim allerjik rinitim var burnumdan nefes alamadığım için nefes darlığı çekiyorum bide üzerine grip oldum tamamen tıkandım yani allah yardımcın olsun