Seymasezer Ben ikili teste gittim 14 haftalıkken cinsiyetine erkek denildi ve kan verdim sonrasında şimdi beta hcg değeri 76 çıkmış. Bu 50 nin altındaysa erkek üstündeyse kız muhabbeti kesin doğru mu ?
azizeguneyy Seymasezer hayır öyle şeyler doğru değil binde bir çıkar. 20. haftada detaylı ultrasonda öğrenirsin cinsiyeti kuzu
Seymasezer madl41 hadi ya demek kulaktan dolma seylermiş bende zannediyordum doktor o sonuca göre cinsiyeti söylüyo bize :)
Seymasezer https://eksiup.com/p/6b174132pky8 İkili test sonucum cıkmıs yorumlayabilen anlayan var mı ?