Ben de sindirim ve gaz problemi olan biri olarak hangi kiloda olursam olayım hep göbekli idim, şimdi de 4-5 aylık gibi göbeğim var nerdeyse 2 aylık hamileyim daha 😢 acaba bebeği hissetmede bir sorun teşkil eder mi ya da kocaman karınlı olur muyum🤔 kaçıncı ayda göbek çıkıyor onu da bilmiyorum gerçi