EzgiPeony çok üzüldüm canım 😞 ama olumsuz düşünme her insan her hamileliğinde aynı belirtileri yaşamıyor benim ilk hamileliğim benimde bazen çok korkularım oluyor tsh yani tiroitlerim az çalışıyor ama stres çok etkiliyormuş hiç telaş yapma dua et inşallah Hakkınızda ne hayırlısıysa Allah onu yaşatsın hepimize