Arven1 13 haftalik olduk bugün normalde her sabah bulantim kusmam olurdu biranda kesildi göbeğim de şişlik yok normalmidir tedirginim
Rapunzel2019 Arven1 12.haftadan sonra bulantının keailmesi normaldır. Şişlik yok derken zaten karnın çıkmamıştır daha. Şişlik gazdan olur.. Bir doktoruna danış derim.
kayasli Arven1 Canım bulantılar 12 haftadan sonra kesiliyor diyorlar umarım benimde kesilir..şişlikte bu haftalarda sadece gazdan dolayı oluyormuş bebekten dolayı değil.
Ecemsbaby Arven1 ilk 3 aydan sonra geçermiş bulantı ama benim uzun sürmüştü siz şanslısınız bence kafaya takılcak birşey değil 😊 bazı arkadaşlar hiç bulantı yaşamıyor bile.
aysenur4 Arven1 biraz kesildi zannedersin sonra tekrsr başlar benim öyle oldu yada boş boş öğürmelerin olur
Arven1 Internette saçma sapan şeyler yazıyor kalp durması gibi çok korktum bende . Sanki midem bulanınca onu hissediyormuşum gibi oluyorum
Minikmucizem_ Arven1 benimde 13 de kesildi bulantilarim bidaha da olmadi. Merak etme doktorum 10. Haftadan sonra yavas yavas kesilir demisti zaten. Suan 19+5 im icin rahat olsun