Mervehasan1 Sol göğsümün altında dayanılmayacak hale gelen bir ağrı var. Eşim şuan işte. Eve geldiğinde doktora götürecek dayan dedi ama bizim doktorumuzun olduğu yer evimize uzakta özel hastane. Yakında da devlet hastanesi var. Çok vukuatlı bir hastane olduğu için oraya gitmek istemiyorum. Aklım özele gitmekte Hem ultrasonla da bakabilirler mi bu saatte? Bebek için endişeleniyorum. Dönüş yaparsanız sevinirim 😐❤️❤️
Ilknur_emin Mervehasan1 özelde bakmıyorlar canım bakarsada ebeler alttan bakıyor kanama var vs dersen yani acil olması gerekiyor yoksa özeller kabul etmiyor devlette de bi ultrasonla bebeğine baktır yarın doktoruna gidersin yine sabahtan
Ebiyim Bebekle alakalı olduğunu çok düşünmüyorum. Korkmayın. Gaz sancısı ya da üşütmedendir. Bu arada salgın da var. Hafif bir yürüyüşle evde rahatlamaya çalışın.
Yldzzyldzz Bir haftadır bende de var sol göğsümün altında bir ağrı. En son dayanamadm dün kendi doktoruma gittim acaba bebekle ilgili midir diye. Bana bebekte bi sorun yok dedi. Muhtemelen normaldir ama içimiz rahat etsin yine de bi kalpçiye görün dedi yarın gidicem bakalm. Sol göğüs altında batma gibi oluyo
Samnur Bebek kaburgaları bazen zorluyor ama seninki bu bğyüklükde değil muhtemel gaz sancısı canım bebekle alakalı olsa kasıklarda ve göbeğin altında olur şiddetli sancı.
Linatosun Mervehasan1 bu haftalarda bendede oldu yeri değişen bagirsaklardan dolayı olduğu söylendi ve gaz sancısı dendi bı sodaa iç sola yat metabolizman hızlanır gaz çıkışin olur ı
Mervehasan1 Dün gece uyuya kalmışım öylece. Çok saolun kızlar. Bende gaz sancısı olduğunu düşünüyorum. Çok şükür şuanda iyiyim. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ❤️