Ulyaulya merhaba canim ben eylülde dogum yaptim
basindan beri plasenta orevia teshisi vardi bende bi uut yukari cikmasini bekledim ama hic cikmadi ilk gebeligim 33 haftada kanamam oldu 3 hafta üniversitede yattum
mr cektiler yapisiklik yok dediler bana sonra dogum sancim basladi 36 haftada acil sezeryana alindim ve ameliyatta plasenta rahim duvarina yapisik cikti ve kanama oldu cok sükür doktorlar uzmandi ve rahmime balon yerlestirdiler kanamaya basinc olsun diye ve rahmim alinmadi. hersey kader canim benim ilk gebeligim daha önce hic ameliyat bile gecirmedim ve yinede rahmime yapismis doktorlar bile sasirdi mr da yapisiklik görülmedi yada onlar görmedi bilemiyorum