Zeynepsu_ Kızlar bende adet düzenleyici hapı bırakalı 2 ay oldu ve ilaçtan sonra ilk defa 5 gün adetim gecikti ama kasık ağrım var sanki adet olacam gibi.sizce hamilelik belirtisimi yoksa geri adet düzensizliğimi oldu ???
azizeguneyy Zeynepsu_ yaaa benimde hamilelik belirtim oydu sanki adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyodu hatta biraz daha bekliyim adet olucam diyodum ama 15 gün gecikince test yaptım çift çizgi çıktı
Eyceniz Zeynepsu_ canım doğum kontrol hapından sonra adet düzensizlikleri olabiliyor malesef,istersen bi kan testi yaptır ?
Zeynepsu_ azizeguneyy ne güzel ya. Ben 2 gün geçikince test yaptım ama negatifti. Bugün 5 gün oldu hala adet olmadım ama ara ara ağrı giriyor
gezentianne Zeynepsu_ Adet düzenleyici hap ne oluyo ben dogum kontrol sandım genelde onlar düzenleyici olarak veriliyor
Zeynepsu_ gezentianne hayır adetini düzene sokuyor Aydan aya oluyorsun düzenli . Bu sayede yumurtlama da takip etmen kolay oluyo
Zeynepsu_ gezentianne şuan yanımda değil İnan’ın adınıda unuttum doktor kontrolünde 3 ay kullanıp bırakıyorsun