ekimannesi59 evet bende de var onlardan hatta kötü birşey diyede çok korkarak gösterdim doktoruma enfeksiyonum bile çıkmadı hiç ve şükür ki vajinal varismiş. Kötü birşey değilmiş bebeğin baskısından olur dedi. Tek kötü yanı maalesef doğum sonrası geçmiyormuş :(