Ladygirl şunu söylemek istiyorum. Eşim bu dönemde yorgun düştü biliyorsunuz ki tıbben bu kadar ilişki bir erkek için iyi değil. Bir ilişkiden diğerinin arasında en az 3 gün diyorlar normalde. Eğer eşiniz istememezlik veya yorgunum derse kırılmayın alınmayın çünkü benim eşimde söylüyordu düşünün daha yeni evliyiz birde. Ama ben zorladım bazende tamam dedim🤷🏻♀️ Herşeyin hayırlısı sık ilişki olması şart değil gebelik için, görümcem tek ilişkide hamile kalmıştı yeni doğum yaptı. Allah hayırlı evlatlar nasip etsin bize herşeyin bir zamanı var ilişki sayısı bunu belirleyemez aslında🌸