Momyorgun Plesentam asagıda ondan mi bilmiyorum cok çatı ağrım var siZinde oluyor mu? 29 haftadayım ağrım bir haftadır var
Mr1517 Momyorgun 37. Haftadayım hala var bebeğimin kafası hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı bazen dayanılmıcak kadar ağrıyor 😭
Bilge80 Momyorgun benimde çok ağrım var benimde eşi aşağıda ondan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama bu hafta gittiğimde doktoruma soracağım . Tuvalette çok zorlanıyorum otururken ayağa kalkarken çok kötü oluyorum
Momyorgun Mr1517 plesentada mı asagıda sizin ben düşük tehlikesi dedi yat dedi yatıyorum ama ayağa kalkınca cok ağrım oluyor çatı ağrım bebeğin bası zaten asagıda
Momyorgun Benim acıyor baskı gibi değil çok acıyor tam vajina üstü genelde ayağa kalkınca ya da yatakta hareket edince oluyor
aydandir Momyorgun bnde de var o ağrıdan ozaman bende ne olduğunu bulmaya çalışıyordum.klitorisin iç kısmına doğru bir yanma ayağa kalkınca değişik bir haftadır bende de var 21+5 teyiz inşallah anormal değildir perşembe günü kontrolüm var doktora sorarım
Esracetinerr Cok gecmis olsun canim, bende ikizlere gebeyim 25 hafta oldum, benimde cati kemigimde asiri agri var ayagi kalktigimda ve yatakta donerken cok agrim oluyor. Daha kendi doktoruma gidemedim haftaya randevum ama dun renkli ultrasona gittigim doktor bi sıkıntı yok ikiz oldugu icin alanlari dar asagi baski yapiyolar cok normal dedi. Hayirlisiyla bebeklerimizi kucagimiza alalim hepimiz insallah😍
aydandir Mr1517 bnde 21+5 teyim ama bir haftadır var inşallah önemli birşey değildir perşembe doktor randumuz var
Mr1517 aydandir Ben sordum kaç kere korkmuştum o zamanlar normal diyorlar gene sende sor tabiki, bebek büyüyor rahim genişliyor doğuma hazırlanıyor kasılma falan hepsi normal deniyor bakalım 💁♀️🤷🏼♀️
Kayabusra35 Bende şuan 32+6yım bir haftadır var bendede gündüz pek hissetmiyorum ama gece yatakta saga sola dönerken falan çok zorlanıyorum hastaneye gittim alttan muane etti dokturum ama herşey normal dedi bende korkmaya başladım erken doğum olur falan diye 🤷♀️
Akfth Olur bunlar cati agrisida normal Yalan yok hep asagilarda hissettim zaten 3 4 aydan beri son aylar 29 sonrasi surekli hergun cati agrisi Artik dogum yaklasiyor zaten cok cok nirmal Ha bu arada cok fazla agri varsa enfeksiyon da olabilir bi tahlillerinizi yaptirin yinede