12345678 Songul1107 sizden gördüm ve daha yeni siparişi verdik hemen ben de düşünüyordum kacırmadan hemen aldık teşekkür ederim 🤗
Belindaa Akademisyenanne Bende almak için sabırsızlanıyorum 24 haftalık hamileyim 😂🌸 arkadaşlarıma çevremdekilere aldırttım onların bebekleri olduğu için. O kadar memnun kalmışlar ki çok rahat ediyoruz dediler böylece deneyip yanılmamış da oldum indirimi kaçırmışım görmedim görseymişim kesin alırdım 😄🙏
58denizfatos60 seyda0606 bizim yatak odasında anne yanı beşiği salonda hamak hamağın içinde reflü yatağı artı mutfağa filan giderken götürmek için anakuçağı sallanandan yanımda yatsın diye bide biryere gittiğimde kimsenin yatağında yatmasın diye babynest aldık
Sinem35 seyda0606 baby&plus Comfort Otomatik Salıncak aldım e bebekten çok kullandım çok kolaylık gündüzleri özellikle istediğin yere taşıyabilmen çok iyi
Akademisyenanne seyda0606 valla aklimda hic ozellikle aradigim bir marka yok. Uygun fiyatta temiz bir urun olsun yeter☘️
Aysmnv35 seyda0606 trendyoldan bakabilirsin çocuk bölümünden yeni doğan kısmını incele orda uygun fiyatta ana kucakları var 140 150 tl civarı bende ordan düşünüyorum
seyda0606 Aysmnv35 onların çoğuna da çöktü diye yorumlar yapmışlar canım ya. Yukarda bi arkadaşda yazmıstı
Aysmnv35 seyda0606 https://m.trendyol.com/tommybaby/maria-lux-oyuncakli-ana-kucagi-fume-p-4727884?boutiqueId=319503&merchantId=105014
Aysmnv35 seyda0606 aynı site değil bu arada canım sende bi araştır o gitti gidiyor dan benim trendyoldan
Hayat16 seyda0606 çocuğu aynı yatakta yatırmayı öneriyor uzmanlar. Oraya alışıyormuş, daha kolay uyuyormuş tanıdık mekanda.
Melek36 seyda0606 https://www.e-bebek.com/bondigo-ana-kucagi-ana-dizi-titresimli-muzikli-p-bon-bl7100 Ben bunu almıştım e bebekten gaz sancısını engelliyor bebeklerin. Titreşimli. Kuzenim çok memnun kalmış. Sadece uyumak için değil salonda otururken bebeğiniz uyanıkken ya da mutfakta işiniz varken bu rahat ettirir sizi. Ayrıca hafif titresimi sayesinde bebeğin gazını da alıyor ve rahat etmenizi saglıyormuş. Bence alın.
seyda0606 Melek36 evet renkleri de canlıymış bebeğin dikkatini çeker ama stokta yokmuş ya güncelenir mi acaba yorumları da iyiymişti
seyda0606 Aysmnv35 gördüm canımda senin gönderdiğin ürüne de aynı yorumu yapmışlar 😔 uygun diye alıpda sonra “kşke 150 daha koyup şunu alsaydık” demeyelim aman iyi araştıralım
Melek36 seyda0606 güncellenir ama siz yine de mağazasına da gidip bakın derim. Belki mağazada olabilir