Nehirtosss Ysmn_61 2 ay önce bir arkadaşım doğum yaptı . Hastane kuralları gereği eşler doğuma giremiyormuş
Beetuskoo Kubradem bende o hastaneyle ilgili çok güzel şeyler duydum canım şikayetler neymiş şaşırdım şuan?
Sdemirel Beetuskoo ben medicale gidiyorum gayet de memnunum hastaneden ama eşler giremiyor sanırım 🤷🏻♀️
Kubradem Para yönünden çok şikayet var doğum fotoğrafçısından ve gecikmelerinden yana çok şikayetler var canım en çok onları gördüm.
Ysmn_61 Kubradem hiç muayene olmadım doktor değiştimek istiyorum çok methediyolar ordaki doktorları bide eşim yanımda olsun istiyorum
Kubradem Sadece eşim yanımda olsun istersen maddi durum meselesi tabi de 4bin 5 bin verebilirim doğuma diyorsan senin kararın tabi ama izmit konak hastanesi firdevs hanımı da tavsiye ederim. Ama orada doğuma eşler girmiyor 2800 sezeryan