Tgckync 26 haftalik olmak uzereyim bende hareketlerden sikayetciyim varmi acaba benim gibi olan? Bazen diyorum dur artik sinirlerim bozuluyo surekli tekme hissetmekten karnimda cumhuriyet kurdu beyfendi😑 bende bukadar cok hareketi normal mi diye kafayi yicem. Surekli diyorum bi sikintisi mi var da isaret veriyo off cok zor bu hamilelik cok zor
Tgckync Iremgokce amin inşallah okadar dogumdan korkan bi insanim ama suan hemen gunler gecsin de dogum yapayim diye sabırsızlanıyorum🤗
Iremgokce Tgckync aynen bende öyle o gün gelince napıcam diye 500 tane senaryom vad ama bir yandanda hamilelik ağırlaştıkçada cidden zor birşeymiş diyip doğumunu yapmak istiyorum
Tgckync Iremgokce bende ya suanda dogum zamanin geldi deseler 1 saniye beklemem kosa kosa gider dogururum yeterki şu bebek iyi mi korkusundan kurtulayim 😞
Masalseyhan Iremgokce canim gayet normal bende 27 haftadayim bazen az atiyor bazen hic durmuyor degisiyor ama gunde 10 kere tekme atarsa sıkınti yok 😊
Suleguless Iremgokce 26+3 günlüğüm bende ama benim kızın maşallahı var gün içinde hiç durmuyor. Çok hareketli. Hareket etmediği uyuduğu zamanlar çok nadir. Ama bu bünyeden bünyeye de değişiklik gösterebilir canım.
Iremgokce Suleguless sanırım bünyeden yada benim cadı kızım çok tembel ayrıntılıda bile neler yaptık zor haraket etti ..
Hazaaalll Iremgokce 27deyiz biz anca bu hafta gün içinde düzenli harekete başladı. Geçen hafta geceleri daha çok hareketliydi yani düzensizdi ama bu hafta düzene girdi artık
Suleguless Iremgokce ayrıntılıya 22.haftada girdim o zaman benim kız da hiç hareket etmedi, ters duruyordu yüzünü dönmedi bile 😂 ama 24.haftadan sonra bir hareketlendi tam hareketlendi 😊