Feyzagkkkk merhaba 🤗 öncelikle hem maddi acıdan hem agırlaştığın için son bi buçuk iki aya bişi bırakmamanı tavsiye ederim. Cinsiyeti bikaç doktorda kesinleştirdikten sonra kıyafetleri alabilrsin. 0-3 ay az 3-6 ay daha fazla alınmalıymış. İndirimleri mutlaka takip etmelisin 5 lira 5 lira diye diye baya kârlı oluyo. Zıbın, ağız mendili en cok lazım olanmış.
İnstagramdan bebegen, bebelon, en ucuz bebek market, mtc baby bu yerler hem kaliteli hem uygun fiyatlı yerler yine tavsiye diyorum. Odasını dolap sifonyer ve montessori olarak ayrı ayrı n11 den aldım demonte olarak 2000 civarı tuttu, park yatak letgodan temiz bulup aldım. Kıyafetleri 31de yıkadım ütüleyip cantamıda hazırladım ben iyikide yapmışım insan bigünde agırlaşabiliyo. Benden bu kadar 🤗 umarım faydalı olabilmişimdir 🤗🤗🤗