Canoglumbenm ona gittim bn canım ban bütün kan şeker yüklemesi USG herşeyi yaptırdı tahlil sonuçlarını gösterdim herşey yolunda dedi ve bana dışardan hasta bakmıyorum canım ya başka doktora git gitsen dedin bunu keşke başta söyleseydiniz dedim ben size en başta başka şehirden geldiğimi esiminin eğitimin den dolayı burda olduğumu ve doğumu burda düşündüğümü söylemiştim sizde inşallah hadi bu tahlilleri yaptır başlayalım dediniz dedim ay canım ya ben zaten doğumlara girmiyorum tüp bebekle daha çok ilgileniyorum dedi ilgili sempatik bı doktor evet ama en başta söylesemesi gerekeni en son söylüyor sinir etmişti beni