Gebebe canım ben de 37 haftalık hamşleyim bayağı bir süredir benim de var kasık ağrılarım adet sancısı gibi sancım var normal diyorlar sancı artmadıkça korkmaya gerek yok onun dışında dediğiniz baskı otuzuncu haftalarda başladı gittikçe arttı normal çocuk baskı yapıyor artık