Taneminci 10 aydır Hipp Combiotic kullanıyoruz.İçerisinde hem prebiyotik hem probiyotik olan tek mama.Bu da gaz ve kaka problemi açısından iyi bir şey.İçerik olarak da en temiz ve düzgün mama.Evolvia’nın içerisinde malesef mısır şurubu var,oysa ki tek şeker kaynağı Laktoz olması gerekiyor.Sma’nın içerisinde de prebiyotik yok.Bu da gaz ve kabızlığa neden olabilir,sindirimi zorlaştırıyor.