Duyguuukk Merhaba arkadaşlar 12+6 günlük hamileyim ve şehir dışındayım bugün kan somucumu alması için hemşire kardeşimi gönderdim doktor ablanın kendisi gelsin demiş normalde sıkıntı olmasa iyi sonuçlar deyip beni çağırmazdı. Bende şüphelendim bir kaç kadın doktor doğumcu tanıdığa sonucumu attım. Riskli çıkmış ikili taramam ve ailemizin yanında da değiliz eşimle beraber o kadar üzüldük ki ne yapacağımızı bilemedik. FB-hcg:98,7 papp-a:0,75 sonuçlar böyle. İkili taraması olumsuz olup bebeği sağlıklı doğan veya sağlıklı gelişim gösteren bebeği olan anneler içimi ferahlatabilir mi🙏 Ne olursa olsun o benim bebeğim tabiki rabbim büyüktür 🙏
Htlpyrk Duyguuukk benimde 2li temiz 4lu taramam riskli cikmisti amniyosentez onermisti doktor, yaptirmistim temiz geldi sonuclar. Simdi 3 aylik oldu oglum. Cok sukur sagligi yerinde. Kalbini bozma rabbim saglikla kucagina aldirmayi nasip etsin.
Ekimmeselesi @Duyguuukk benim ablalarıma %100 denilmişti riski bırak Dr. Aldırmaları yönünde çok baskı yapmıştı onlar aldırmadı bebekleri gayet sağlıklı doğdu şu an 8-10 yaşlarındalar şeytana bile papuç bırakmazlar 😅 Nice sonuçları normal çıkıp bebeği rahatsız doğan İnsan var. RABB'ime sığın sadece
Htlpyrk Duyguuukk dualarim seninle ve bebeginle. Tum sifa bekleyenler sifa bulsun insallah. Hamilelerin de duasi kabul olur hep guzel seyler gecir kalbinden bizlere de dua et