gizembas canim oerinatologlar yapiyor ama devlet hastanelwrinde ayrica oerinatolog diye yazmiyor malesef. Sunu onerebilirim normal kadin doktorundan randevu al onlar isim veriyorlar o isimle randevu aliyorsun ama yaklasik 2 bucuk haftadir alamadim hala bende ozelde yaptiricam. Bu arad akacinci haftada yaptiricaksin?