Bsye16 Herkese iyi akşamlar 🙋 kizlar ben 17 haftalık hamileyim bu aralar karnım büyüdükçe kasıklarımda ağrı oluyo, aşağıya rahime doğru acayip baskı hissediyorum özellikle de ayağa kalktığımda. Normalde bebek büyüdükçe yukarı doğru çıkmaz mı yani ben öyle diye biliyorum ama benim hala kasıklarımda çok aşağıda bu normal mi ilk gebelik olduğu için biraz bilinçsizim bu konuda 🙁
CerenAkbulut Bsye16 bebeğin pozisyonuyla ilgili. Ben 33. haftadayım bebeğimi hep aşağıda taşıdım, hep oturur vaziyetteydi, kasıklarım şuan pert durumda. İlla yukarı çıkacak diye bir şey yok yani telaşlanmayın :)
Bsye16 Kizlar çok sağolun kontrole gittiğimde doktoruma da sorucam ama içim rahatladı demek ki normal biseymis