Merhaba güzel anneleerr ♡
Şimdi benim aklımda bi kaç soru var arastirip duruyorum (delice korktugum icin) epidural sezeryan yapan anneler yardimci olursa (ben öyle yapıcam) çok seviniiriiim.
1-Sonda kesin takılıyor mu ve acı veriyor mu?
2-Lavman yapılıyor mu?
3-Belden iğne acıtıyor mu?