Zeynep_adem58 makinelerin 2 yıllık ömrü var diye biliyorum, o çok eski bir makine yeni bir makine alıp ölçmenizde fayda var. Benimde yükle testim yüksek çıktı. Düzenli olarak ölçüyorum. Açlık şekeriniz normal aslında fakat şekeriniz olmamasına rağmen tokluk şekerinizin böyle çıkması biraz garip..