Gulgulcan canım benim bebeğim de zayıftı ilk 7 ay hep alt sınırdaydı doktorum hep haftasıyla uyumlu diyordu ama benim için rahat degildi cünkü burdan internetden falan bakıyordum hep alt sınır herneyse 28 haftalıkken 1 kiloydu tam şuan 38 haftalk 3600 dü geçen hafta sürekli kaşar peynir ceviz kuruyemiş yedim süt içtim kesinlikle kilo aldırıyor ama sütü gece bile uykumdan uyanıp içiyordum kaşarıda koca koca dilim kesip kesip yiyordum cerez gibi onları yemekden yemek yiyemiyordum ama cok sükür bebegim kilo aldı hatta şuan iri bebek diye geçiyor sütü sütaş içtim hep kuruyemişden de fındık badem agırlıklı ceviz ayrıyetten kaşarı da üzerinde tost peyniri yazandan degil kaşar peyniri yazanı tercih edersen faydasını görecegini düşünüyorum tabiki bir de muz günde bir iki tane yedim muzu da