Merve6807 bende çok düşündüm ama yaptırmanda fayda var canım
Ve aileden birinde varsa kesin yaptır vucuda zararı yok benim doktorum 2 dilim tatlı verdiğimi düşün hiç bir zararı yok dedi
zaten şekerin yokSa o tahlil temiz çıkıyor. Ve allah korusun şeker var ise bebeğinede zararı oluyor yaptır ki olup olmadığını anla ona göre doktor tedavi uyguluyor
Benim arkadaşımda yaptırdı pişman olmadı yüksek çıktı şekeri varmış şuan tedavi görüyor yaptırmasaydı haberi olmicakdı ve çocuğun iç organlarından birinede vurabiiliyormuş.
Bazılarında ise gebelikden dolayı bu şeker çıkıyor doğumdan sonra geçiyor bazen de kalıcı olabiliyor