Ssemir Eşim Pazar günü bedelli olarak askere gidiyor ve ben o zamana kadar Doğurmam lazım stresine girdim 🤦🏻♀️ 38+2yim ama gelmeye pek niyeti yok gibi
Dilara1234 Ssemir Yanlış anlama canım bi tek senin için demiyorum öncelikle. 38+2 normal şuan gelmemesi 40 kadar yolu var benim ilk hamileliğim 41+5 ti sezeryan oldu ikinci sezeryanda sadce 38 de bebeği alıyorlar 38. Normal yani
CerenAkbulut Ssemir bol bol yürüyüş yapın, merdiven inin çıkın, bide baharatlı şeyler doğuma girişi hızlandırıyormuş, bir deneyin isterseniz 🙏🏻 Sizi çok iyi anlıyorum, benim doğumum kasımda ama eşim sadece 5 gün yanıma gelebilcek inşallah o ara doğururum.
Ozgehasan Ssemir hasret kalicaksin o 2 dk uykuya bile canm güzel bi duygu ama karnında kimildamalarini hissederken bi bakmissin kucağında elleri bacakları hareketleniyor hamileliğin her ani çok güzel ben özledim hatta ama kucagimda olması daha güzel tabi😍❤
Ssemir asyamomm LeylaCan evett🙏🏻İzin alabiliyor biliyorum ama o Doğum öncesi süreçte yanımda olmasını istiyorum yani ondan destek almak istiyorum bebeğin ilk anına o da tanık olsun istiyorum ama nasip artık tabi ki 😌
asyamomm Benimde eşim dün gitti bedelli askerliğe, 31.haftadayım her ihtimale karşı diye araştırmıştık eğer doğum olursa doğum belgenizi hastaneden faxlıyosunuz erken terhis oluyor :)
aysgl_ asyamomm erken terhis olduğuna emin misiniz? Bizde araştırdığımıza göre doğum raporuyla 10 gün izin veriliyor diye biliyoruz 10 gün sonra kalan süreyi tamamlayıp geliyor die öğrendik
aysgl_ Ssemir benim eşimde Pazar gidiyor. Bizde 40. Haftadayız (39+2) sabah akşam beklemedeyiz fakat ne gelen var ne giden sanırım bu gidişle yanımda olamıycak. Bende baya stres oldum 2-3 gündür ama artık kendimi o gidince olcak düşüncesine hazırlamaya çalışıyorum 😣 sağlıklı sıhhatli doğsun hayırlısıyla ikimizde kurtulalım da yapcak bşy yok canım napalım🤷♀️
aysgl_ Ssemir belli olmaz canım. 41+6da doğum yapan arkadaşım var. Eğer öyle bşy olursa bizimkine de daha 17 gün var demek eşimin askerliğinin bitmesine de 9 gün var demek😀 senin de öyle uzama durumu olursa kurtarırsınız bence siz😄