Saniye85 Herkese merhaba,yıllardır süren kronik kabızlıklar sonucu hemoroidle uğraşıyorum.Şuan son evrede iki tane meme çıktı dışarıda sabit.Biri iki yıl önce ilk doğumumda çıkmıştı,biri de geçen hafta çıktı boyutu da daha büyük.Üç gündür de öyle şiddetli bi ağrı çekiyorum ki ağlıyorum elimden bişey gelmiyor.Krem süremiyorum.Kantaron yağı çörek otu,zeytinyağı denedim zerre hafiflemedi ağrısı.başka bişey deneyip de ağrıyı geçirebilen var mı? Allah razı olsun şimdiden