Aysunnrrr Ahududu yaprağını kaynatıp ıcınce doğum kolaylaşırmış arkadaşlar deneyen var mı acaba 36.haftamdaym ıcmek ıstıyorum?
PnrGg Aysunnrrr erken değil mi ? 38de falan iç bari. Hiç duymadım ilk defa duyuyorum bende 36 haftama gireceğim. Meryem ana otu almayı düşünüyorum doğum sancısı başlayınca suya koyup içiyorlar genelde.
Minee34 Aysunnrrr hurma biliyorum ben kızımda hurma da denedim Meryem ana otunu da ne bilim yine de Doğum kolaydı ama sancı çok çektim 😬