Selonur71
Bende polikistik over var daha önce bir kere hamilelik geçirdim fakat kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Geçen aylarda doktora gittiğimde bana adetimin düzene girmesi ve hamile kalmamın kolaylaşması için tarlusal ve inofolic tablet verdi bende daha sonra dayanamayıp ovülasyon testi aldım ve benim gibi olupta bu testi yaparak hamile kalan var mı