oyatuana 35 haftaligiz ve bebek yan pozisyonda bu haftada hala dönmeyen bebek var mi? Yada henüz dönmemiş olması normal mi?
PnrGg oyatuana bugün 35 haftamız bitiyor 36ya gireceğiz. Benimki 26ncı haftada döndü baş aşağıya. Hala öyle duruyor. Dönmeyen bebekler için egzersizler varmış onları uygula derim. Son anda dönen bebeklerde oluyor inşallah döner seninkide canım.
Beklenenan oyatuana bizimki şükür aşağıda canım 38 haftalığız biz de artık ne zaman doğururuz modundayiz 🤦♀️😃 inşallah her şey gönlünce olur senin de🌸
Ozge3747 oyatuana Ben farklı bir şey soracağım bu haftalarda bebeğin pozisyonunu kendiniz nasıl anlıyorsunuz? Yani doğum pozisyonunda mı makat duruşta mı siz nasıl hissediyorsunuz?
Kubra9595 oyatuana son anda dönende duydum ama kizim 29. Haftada dogum pozisyonunu aldi halada öyle duruyor 35+5 olduk
oyatuana PnrGg doktor zaten sezeryan yanlisi su ters durma egzersizleri dimi. Deneyecegim bakalim. Senin de güzel bi doğum olsun inşallah yaklaşmış baya.
oyatuana Beklenenan insallah bizimki de döner geldi gelecek yani sizinkide. Güzel geçer insallah doğumun 😊
oyatuana Ozge3747 Benim kizin kafasi sağda belli zaten canim sert yuvarlak hissediliyor yani ben hissediyorum. Ama kontrolde doktor da söylüyor zaten.
Ozge3747 oyatuana İşte o sert yuvarlak olan kafası mı poposu mu anlayamıyorum ben. Bir de ayakları aşağıda mı yukarıda mı onu da anlayamıyorum. 🤔🤦🏼♀️
Sinem1419 oyatuana bi doktor dönmez ise sezeryan diğeri ise son duruma bağlı dedi bende zorlamalarından korkuyorum açıkçası
Sinem1419 oyatuana ayak geliş normal Doğumda tehlikeli yani bence önce ayak sonra kafa nasıl çıkar ki bu durum bizi zorlar ama hayırlısı neyse hakkımızda artık
Meltemkskn Kubra9595 canım sende de agrı oluyor muydu benim adet olacakmışım gibi agrım var sık idrara çıkıyorum ve arada midem bulanıyor korkuyorum sende de var mıydı bunlar
Berdogan Dün bizde kontrole gittik 32 haftalığız başı aşağı dönmüş dedi 1 ay önce yan duruyordu başı soldaydı geri döner mi bilmiyorum ama şuan için pozisyon almış
oyatuana Sinem1419 artik hiç bi doktor ters pozisyondayken normal doğum yaptirmiyor direk sezeryan o yüzden o ihtimali düşünme. 😊. Kimi sezeryandan cok mutlu Kimi normal doğumdan. En güzeli normal dogumda epidural sanirim. Artik kismet diyelim
Kubra9595 Meltemkskn midem bulanmadi hic ama tek tarafli kasik agrisi oluyor bazen ama 5 dakka sürmüyor geciyor
oyatuana Ozge3747 benim ki bildiğin yan yatiyo. Poposu o kadar kenarda olamaz.o kadar sağda ki bacaklari ve ayaklari sigmaz oraya. O yüzden kafasi olduğunu anliyorum.
aysgl_ Ozge3747 hıçkırıklarından anlıyorum ben kafasının nerde olduğunu☺️ Baş aşağı sol yanımda kafası. Baştan beri normal pozisyondaydı şükür bende hıçkırıklarından takip ediyordum. O şekilde de anlayabilirsiniz
Elfsrkn oyatuana ben hala dönmedi 37 hafta makat pozisyonunda neden dönmüyorlar sebebini merak ediyorum aslında (:
oyatuana Elfsrkn kilolu mu sizin bebek? Kimisi kilodan donemiyomus kimisi de son ayda dönüyormuş. Ama dönse iyi olur artik yoksa sezeryana doğru gidiyoruz galiba.